DATA PRODUKCJI OPON podanA JEST W ZAKŁADCE POWYŻEJ "dane technologicznE"Michelin zaprezentował pierwszą letnią oponę posiadającą równocześnie homologację zimową, co potwierdza umieszczone na boku opony logo 3PMSF (3-Peak Mountain with Snow Flake).
Oznacza to, że ta opona może być stosowana zimą również w krajach gdzie opony zimowe są obowiązkowe.MICHELIN CrossClimate daje początek nowej kategorii opon. W przeciwieństwie do opon całorocznych, których osiągi w lecie i zimie są skutkiem technologicznego kompromisu, MICHELIN CrossClimate uzyskała najwyższą klasę „A" przyczepności do mokrej nawierzchni równocześnie wg kryteriów oceny opon letnich jak i zimowych.
MICHELIN CrossClimate to połączenie technice opon zimowych i letnich - do tej pory uważane za niemożliwe do użycia w jednej oponie. Ta progresywna opona dopasowuje swoje cechy do warunków pogodowych dzięki zaimplementowaniu nowatorskiej konstrukcji bieżnika i wykorzystaniu inteligentnych elastomerów.MICHELIN CrossClimate jest pierwszą letnią oponą homologowaną do użytku w warunkach zimowych.Opona pozostała poddana testom i ocenom przez niezależne organizacje: TUV-Sud Product Service i DEKRA Test Center i UTAC-CERAM Group.
Potwierdziły one najwyższe osiągi zarówno letnie jak i zimowe oraz przewagę nad oponami całorocznymi dostępnymi na rynku - pomiędzy innymi kluczowym dla bezpieczeństwa obszarze hamowania na suchej nawierzchniOsiągi uzyskiwane poprzez nową oponę MICHELIN CrossClimate to wynik połączenia trzech innowacyjnych technologii.nowoczesna mieszanka bieżnika:- Powierzchnia bieżnika jest istotnie elastyczna dzięki temu może przylegać do najmniejszych nierówności nawierzchni we wszelkich warunkach - na drodze suchej, mokrej i pokrytej śniegiem.- Opona ma niskie opory toczenia.
Inżynierowie Michelin zredukowali wytwarzanie ciepła dzięki zaimplementowaniu krzemionki najnowszej generacji, która pozostała dodana do mieszanki gumowej znajdującej się bezpośrednio pod bieżnikiem.nieszablonowe połączenie kierunkowej rzeźby bieżnika z niestandardowym położeniem samoblokujących się lameli 3D.- Lamele 3D biegnące wzdłuż klocków bieżnika mają położenie standardowe dla opony letniej, a jednocześnie cechuje je budowa i geometria lameli zimowych Michelin.
Ich geometria jest niezwykle niełatwa, są pofalowane, a ich szerokość się zmienia. W warunkach zimowych lamele wywołują efekt "pazura"- wczepiając się w śnieg i rozszerzając trakcję....
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla CrossClimate 205/50 R17 93 W. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.