Kierunkowy wzór i boczne rowki, odchodzące od środkowego żebra do obręczy opony, ulepszają odprowadzanie wody podczas jazdy po mokrej nawierzchni przesuwając ją do środka opony, po obu stronach. Charakteryzuje się ona dodatkowo poprawioną trakcją w trakcie jazdy na lodzie/śniegu, dzięki zatrzymywaniu lodu i śniegu w rowkach, a także jego łatwiejszym usuwaniu.
Boczny rowek łączący nieregularny rowek wzdłużny (od wąskiego do szerokiego) zmniejsza generowany hałas. Falisty wzór na dnie szerszego rowka polepsza odprowadzanie wody i rozszerza przestrzeń do zatrzymywania lodu/śniegu.
Przeplatające się podłużne rowki gwarantują udoskonalone odprowadzanie wody na mokrych drogach. Falisty wzór na dnie rowka rozszerza przechwytywanie lodu/śniegu i tarcie o podłoże. Trójkątny klocek bieżnika umieszczony na wewnętrznej ścianie podłużnego rowka poprawia odprowadzanie wody i powiększa przyczepność na mokrych drogach.
Rowki w zarysie piły, na bocznych na obręczy opony, nie tylko rozszerzają początkowe tarcie, ale także dopełniającą trakcję gwarantując stabilność na zakrętach. Rowki na krawędzi opony udoskonalają odprowadzanie wody i rozszerzają trakcję na śniegu.
Podobnie jak w przypadku opon terenowych, boczne ścianki o obszernych rowkach, ponadto poprawiają przyczepność na lodzie i śniegu i zwiększają sprawność odprowadzania śniegu, a także trakcję na zaśnieżonych drogach.
technika trójwymiarowych nacięć (3D SIPE) oferuje głębokie, przeciętne i płytkie lamele w innym miejscu wzoru bloków.. Środkowe żebro z najgłębszymi lamelami ulepszoną trakcję na lodzie/śniegu, w trakcie gdy ściana boczna z najpłytszymi lamelami ulepszoną sztywność i sprawność opon na zakrętach.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla SV-3 195/55 R16 87 H. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.